donderdag 9 augustus 2012

Takenpakket...

Ik heb er wat Taken bij gekregen bij m,n Cliente
Dingen die haar verder verlichten in het dagelijkse ritme
Ze gaat de laatste tijd zachtjes aan n beetje achteruit
Dus neem ik nog wat meer taken uit haar handen
Nee ik moet het anders formulieren !
Ik neem het niet uit haar handen ik ga haar ermee assisteren

Haar interieurverzorgster gaat n klein maandje met vakantie
Dat levert bij m,n cliente meteen n hoop stress op  !
Wie zorgt er dan voor m,n huisje ?

Ook dat is opgelost  ik ga 4 x extra op woensdag haar huisje soppen
Das ook meteen voor haar kinderen een fijn idee
Dat er ook midden in de week n soort van mama check is
Wat normaal de interieurverzorgster doet
Die onderneemt niets met m,n cliënte 
Maar die houdt wel in de gaten dat er niets geks in huis gebeurt
Dochters blij dat ik t ff tijdelijk overneem op woensdag
En hun mama in de watten leg kwa zorg
Haha en blij dat ze zelf niet op hoeven draven om er te soppen hihihi

Voor Freule Toos is gelukkig allemaal n ver van me bed show
Die krijgt op tijd d,r natje en droogje en haar hondekluifjes
Ze mag mee boodschappen doen en naar t bos
Bij de manege als wij r n bakie doen of soep dan valt er wat te snaaien
Dat plus de knuffels die ze van m,n cliënte krijgt en van Yours trouly !
Nee die ligt er niet wakker van hihii en gelijk heeft ze





2 opmerkingen:

  1. tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden.. en ik weet wel in welke categorie onze adellijke dame valt! :) goed geregeld, fijn.

    BeantwoordenVerwijderen